18 Ocak 2009 Pazar

Numan Hadi - Şerefsiz Sevgilim

Numan Hadi - Şerefsiz Sevgilim

Yolun Sonuna Geldik Işte
Ne Geri Dönüşü Var Yolun Nede Devamı
Yaşanan Herşey Buraya Kadarmış Sevgilim
Yılların Üstüne Kazanılmış Bir Sevda
Ayrılıkla Süslenmiş Bir Aşk Var Ortada
Ellerinle Vururken Darbelerini Mutluluga
Verebildigim Tek Karşılık Bakışım Sana
Bu Ne Yaşamaktır Nede Ölmektir Gülüm
Ikisi Arasında Gel Gitler Kaldı Bana
Bu Ne Yaman Sancıdır Bu Ne Yamandır
Haydi Git Lanet Olasıca Durma Artık
Giderken Arkana Bakma Sakın
Bari Gidişin Şeref Dolu Olsun
Ayrılıgın Şerefsizce Olmasın

O Mahsun Bakışın Altında Şeytanlıgını Göremedim
Seviyorum Dediginde Yalanı Var Diyemedim
Nasılda Inanmışım Sana
Ömrümü Harcadım Yoluna
Şimdi Senden Ne Kaldı Bana
Caneyyyyyyyy Şimdi Şerefsizlikten Başka

Bir Daha Ayrılık Yok Dedin
Inanmıştım Sözüne Senin
Kocaman Bir Yalanmış Sevgin Caneyyyyyyy
Şerefsiz Cıktın Sen Sevgilim

Caneyy Demiştim Adına
Adını Kazmıştım Koluma
Kan Içinde Kalmıştı Kolum
Degmezmişsin Akan Kanıma
Ben Sana Ihanet Etmedim
İşledigim Suç Seni Sevdim
Ihanetin Bedelini Caneyyyy
Bana Ödettin Sen Sevgilim
Bir Daha Ayrılık Yok Dedin
Inanmıştım Sözüne Senin
Koca Bir Yalanmış Sevgin Caneyyy
Şerefsiz Cıktın Sen Sevgilim

0 yorum:

Template by - meKanSizKraL - 2009